Рассылка

 

Объявления




Последние статьи

· 1: Преимущества и недостатки керамической плитки Tubadzin
Просмотров: [61]
Комментариев: [0]
· 2: История пива и пивоварения
Просмотров: [476]
Комментариев: [0]
· 3: Как вода влияет на вкус пива
Просмотров: [491]
Комментариев: [0]
· 4: Сан-Диего - столица пива в США
Просмотров: [484]
Комментариев: [0]
· 5: Почему хлеб из частной пекарни вкуснее заводского?
Просмотров: [756]
Комментариев: [0]
· 6: Как извлечь максимум из экскурсии на пивоварню
Просмотров: [504]
Комментариев: [0]
· 7: Почему барбершопы так популярны?
Просмотров: [834]
Комментариев: [0]
· 8: Многоплоскостные сканеры: где применяются и как работают?
Просмотров: [2444]
Комментариев: [0]
· 9: Что такое вспомогательные репродуктивные технологии и кому это необходимо?
Просмотров: [2418]
Комментариев: [0]
· 10: Зимний отдых в Карпатах - это здорово!
Просмотров: [2699]
Комментариев: [0]

Реклама

Нет данных

Стартувала нова рекламна компанія пива «Pils»


В жовтні розпочалася нова рекламна кампанія саббренду ТМ «Оболонь» пива «Pils». Протягом місяця центральними телеканалами транслюватиметься ролик, в містах-мільйонниках пройде кампанія на зовнішніх носіях.

Ідея

Нова рекламна кампанія є логічним продовженням попередньої. Вона розглядається вже не через призму історії, подій, що минули, а в аспекті теперішнього та майбутнього. Основний акцент зміщується на процес приготування пива та на його компоненти - легендарний жатецький хміль.
Ролик звертає увагу на використання при виготовленні пива «Оболонь Pils» спеціального хмелю з міста Жатець, що в чеській провінції Богемія. Паралельно підкреслюється думка, що пиво з цього хмелю вариться в Україні. Жатецький хміль - компонент, який надає пиву «Pils» особливої гірчинки, характерної для чеських та німецьких сортів пива. Пиво з хмелю, вирощеного за межами Богемії, матиме вже зовсім інший смак.
Мета нової рекламної кампанії - донести до цільової аудиторії унікальність та природність хмелю, що спеціально експортується з Чехії для створення пива «Pils».

Сюжет
Доставка унікального жатецького хмелю - завдання надважливе, оскільки без нього неможливо приготувати «Pils». Щоб українські споживачі мали змогу насолоджуватися улюбленим пивом, працівники «Оболоні» зроблять все можливе. Хміль потрапить на завод і «Pils» буде зварено!
Сюжетне ноу-хау: до цього часу ще жоден український виробник пива не використовував хміль в його натуральному вигляді в рекламних комунікаціях.

Команда
Творча група ЗАТ «Оболонь» :
Олена Гарбарчук - директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
Віталій Ткаченко - зас. директора з маркетингу ЗАТ «Оболонь»
Вікторія Влазнєва - бренд - менеджер ТМ «Оболонь»

Production House Gulliver Film:
Джоні Бота - режисер
Дмитро Бондаренко - оператор
Ірина Юрченко - продюсер

РА «Adam Smith Advertising»:
Володимир Кононський - арт-директор
Артур Любич - продюсер
Юлія Замостяна - проект-менеджер.

Саундтрек
Мелодія повністю відповідає сюжету ролика. Блискуче поєднання кантрі та блюзу надає сюжету довершеності і захоплює з перших секунд.

Додатково
Паралельно із початком трансляції ролика стартувала рекламна компанія «Оболонь Pils» на зовнішніх носіях та в метро. Білл-борди розміщені в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Запоріжжі, Львові та в Криму.
Також триває рекламна кампанія в кінотеатрах «Одеса-Кіно», «Метрополіс», «Аладін», «Флоренція», «Київ», «Україна» та «Батерфляй».

Скачать "Ролик з рекламної кампанії саббренду ТМ «Оболонь» пива «Pils» (1.8 Mb, mpg)" можна ТУТ
Новость от: dv  на 2006-10-29 13:41:19


Ваше имя:
Ваш e-mail:

Very Happy Smile Sad Surprised
Shocked Confused Cool Laughing
Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink
Exclamation Question Idea Arrow

Код Проверки:

Введите Код:

Запомнить

Использование материалов Pivo.in.ua
разрешается при условии ссылки
(для интернет-изданий гиперссылки) на Pivo.in.ua
Строительные материалы
©Pivo.in.ua 2006-2008